Een Bud Spencer-marathon heeft de Duitse televisiezender Kabel Eins op eerste Pinksterdag flinke kijkcijfers bezorgd. De omroep behaalde een marktaandeel van 7,1 procent bij 14- tot 49-jarigen, dat was slechts 0,3 procentpunt minder dan zender RTL en daarmee zeer goed te noemen. 

Zondagmiddag kreeg de film ‘Pas op, of we slaan erop‘ (Duitse titel ‘Zwei wie Pech und Schwefel’) een uitstekend marktaandeel van 11,1 procent bij 14- tot 49-jarigen. Gemiddeld keken hier 900.000 Duitsers naar. ’s Avonds had ‘Banana Joe‘ een marktaandeel van 8,8 procent, en ‘De vier vuisten hebben de tropenkolder‘ (Duitse titel ‘Zwei Asse trumpfen auf’) en ‘They called him Bulldozer‘ (Duitse titel ‘Sie nannten ihn Mücke’), die daarna werden uitgezonden, hadden respectievelijk een marktaandeel van 7,0 en 7,8 procent onder de 14- tot 49-jarigen.

Op de Kabel Eins-website zijn alle vier de films plus ‘De vier vuisten de lucht in‘ ook nog beschikbaar om on demand te kijken. Helaas zijn de films niet vanuit Nederland te bekijken.

Bron; Dwdl.de

Gerelateerde berichten